Cosa hè a terapia di luce?Cumu funziona a terapia di luce LED?
Si riferisce à u prucessu di espose a pelle à a luce chì hè in u spettru visibile - cumpresu rossu, blu, giallu, verde, viole, cianina, viola chiaru - è invisibili in u spettru per penetrà in fondu sottu a superficia di a pelle.Quandu a lunghezza d'onda di a luce aumenta, cusì cresce a prufundità di penetrazione.A luce hè assorbita da a vostra pelle, è ogni culore sfarente stimula una risposta sfarente - chì significa chì ogni culore vanta diversi benefici per a cura di a pelle.

Chì face una maschera LED per a vostra faccia?
Quandu s'utilice regularmente, ci sò assai benefici di terapia di luce.A terapia di luce LED pò esse aduprata per riduce l'erupzioni, a pigmentazione, i sintomi di rosacea, a psoriasis è altri effetti secundari di a inflamazioni.Se ùn soffre micca di e lagnanze sopra, a terapia di luce LED pò solu aiutà à migliurà l'aspettu generale di a vostra pelle è riduce i segni visibili di l'età.
È ùn hè micca tuttu.I beneficii di a terapia di luce vanu bè sottu à a superficia di a pelle.In fatti, i trattamenti di luce LED sò stati applausi ancu per migliurà a salute mentale.I feedback di i clienti suggerenu chì un cortu periodu di tempu passatu sottu à lampade LED in clinica puderia aumentà drasticamente i nostri livelli di serotonina, chì à u turnu aumenta l'umore, u spiritu è ​​​​reduce i livelli di stress.
Siccomu i risultati per a vostra pelle è a mente sò cumulativi, avete bisognu di trattamentu regulare per vede un effettu.Se ùn pudete micca permette trattamenti LED regulari in u vostru salone locale, a terapia di luce in casa puderia esse a risposta.

E maschere facciali LED sò sicure?
Iè.A maiò parte di l'esperti accunsenu chì e maschere facciali LED sò sicure - postu chì ùn sò micca invasive è ùn emettenu micca luce UV - sempre chì seguite l'istruzzioni, aduprate solu per u tempu cunsigliatu è prutegge i vostri ochji.
U LED utilizatu in i dispositi in casa hè assai più debule di ciò chì saria in u salone, è in realtà, i dispositi sò spessu sottumessi à una prova assai più rigurosa perchè deve esse abbastanza sicura per aduprà senza a presenza di un prufessiunale.

Puderaghju aduprà a maschera LED ogni ghjornu?
Ogni maschera facciale LED hà un usu cunsigliatu sfarente, ma a maiò parte ùn deve esse usata più di trè volte à settimana per vinti minuti - o cinque volte à settimana per 10 minuti.

Chì duverebbe mette nantu à a mo faccia prima di a terapia di luce LED?
Prima di utilizà a vostra maschera LED, lavate a faccia cù u vostru detergente delicatu preferitu.Dopu, pigliate u vostru serum preferitu è ​​moisturiser.


Tempu di post: May-03-2021