Quantu dura l'epilazione laser?

L'epilazione laser hè una forma di depilazione di longa durata chì danneggia o distrugge u follicle pilifero.

In ogni casu, i capelli ponu ricresce, in particulare se u follicle hè dannatu è micca distruttu durante u prucessu di depilazione laser.

Per questa causa, parechji medichi si riferiscenu avà à l'epilazione laser cum'è depilazione à longu andà invece di depilazione permanente.

Leghjite puru per sapè cumu funziona l'epilazione laser, quantu dura, è i costi di i prucessi di depilazione laser.

 

Cumu funziona l'epilazione laser?

4

L'epilazione laser usa a luce per indirizzà u pigmentu in i capelli individuali.A luce viaghja in u fustu di i capelli è in u follicle pilu.

U calore da a luce laser distrugge u follicle di u pilu, è un capeddu ùn pò più cresce da ellu.

I capelli seguenu un ciculu di crescita unicu chì implica riposu, sparghje è periodi di crescita.I capelli eliminati di pocu tempu chì sò in una fase di riposu ùn saranu micca visibili à u tecnicu o à u laser, cusì una persona pò avè bisognu d'aspittà finu à ch'ella si rimette prima di sguassà.

Per a maiò parte di a ghjente, a depilazione laser richiede parechji trattamenti nantu à u cursu di 2 à 3 mesi.

 

L'epilazione laser è permanente?

La depilazione da un follicolo pilifero distrutto è permanente.In ogni casu, e persone chì sò sottumessi à l'epilazione pò s'aspittava chì certi capelli in l'area mirata creceranu.

À u tempu, hè pussibule di trattà l'area di novu per riduce u nùmeru di capelli chì crescenu.In certi casi, pò ancu esse pussibule eliminà tutti i capelli.

Sia chì i capelli crescenu o micca, dipende di numerosi fattori, cumpresu u tipu di capelli chì rigenera è l'abilità di a persona chì sguassate i capelli.

A maiò parte di e persone trovanu chì quandu i capelli rigeneranu, sò più ligeri è menu notevuli ch'è prima.Questu hè chì u laser pò dannà u follicle pilifero ancu quandu ùn riesce à distrughjelu.

Se un follicle pilifero hè dannatu ma micca distruttu, i capelli eventualmente ricrescenu.Pò esse difficiuli di distrughje ogni follicle di u pilu, cusì a maiò parte di a ghjente vede un pocu di crescita di capelli.

Quandu u capeddu rigenera, hè pussibule di trattà di novu, perchè e persone chì volenu caccià tutti i capelli puderanu bisognu di parechji trattamenti.

In certi casi, i capelli pò esse troppu liggeru, troppu cortu, o resistenti à u trattamentu.In questi casi, una persona puderia sceglie di utilizà altri metudi di depilazione, cum'è sguassate i capelli stray.

 

Quantu dura l'epilazione laser?

L'epilazione laser hè permanente quandu u follicle pilifero hè distruttu.Quandu u follicle di u pilu hè solu danatu, i capelli eventualmente rigeneranu.

A quantità di tempu chì ci vole à a crescita di i capelli dipende da u ciculu di crescita di capelli unicu di a persona.Certi pirsuni anu capelli chì crescenu più rapidamente cà l'altri.I capelli chì si trovanu in una fase di riposu crescenu più lentamente chì i capelli chì sò in una altra fase.

A maiò parte di a ghjente pò aspittà un pocu di crescita di capelli in pochi mesi.Quandu succede questu, ponu optà per più trattamenti di rimozione.

 

A pelle o u culore di i capelli facenu a diferenza?

4ss

Depilazionefunziona megliunantu à e persone cù complexions chjaru chì anu capelli scuri.Questu hè chì u cuntrastu di pigmentu faci più faciule per u laser per destinà i capelli, viaghjà in u follicle, è distrughje u follicle.

E persone cù a pelle scura o capelli chjaru pò esse bisognu di più trattamenti cà l'altri è ponu truvà chì più capelli crescenu.


Tempu di post: Jul-03-2021